Helg!

Äntligen har vi kommit till veckans bästa dagar. Fredag och lördag. Wunderbar.

Ikväll väntar IDOL, och det är final! Vem vinner? Det ryktas ju att Jay och Minnah är ett par. Trevligt för Jays fru, eller borde man säga föredetta fru? Det var hon som anmälde honom till IDOL för att han skulle komma bort från drogerna, och så blir hon dumpad. Dumpad inför hela svenska folket.

Sedan är ju frågan, ska man låta det påverka vad man tycker om honom som artist?

Anyways, imorgon är det lördag och då blir det partyparty. Lite iallafall. Det är många som (precis som vanligt, woohoo) gett återbud och vi blir nog bara några få. Men scheissegal! Jag har kul ändå. Det blir förpartaj här hos oss, sedan beger vi oss ut i stan för att dansa ett par timmar. Det gäller att ha skoj så man kan leva på det i några månader, för det lär dröja innan vi får chans till det igen.

Nu hör jag visst någon som gnäller lite från sovrummet, tror jag ska hoppa ner i sängen jag med och mysa lite med världens finaste bebis. ♥



Kommentarer
Postat av: milla

lööördag ska vi fira min finaste Hanna :D

2010-12-11 @ 08:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback