En ny fas?

Det är intressant hur de olika faserna kan stämma så bra. Alva blev åtta veckor igår och som ett brev på posten har hon blivit gnällig, orolig, tappat aptiten och börjat sova mindre på dagen. Det kallas åtta-veckors-fasen. En fas där bebisen tar ett rejält utvecklingssprång och tar in enormt många intryck. Inte konstigt att hon blir lite gnällig då...

Nu har vi iallafall levt det "nya" livet i tre dagar. Ingen tid alls, med tanke på att det ska hålla hela livet ut. Jag saknar inte onyttigheter speciellt mycket. Men jag har märkt att jag har svårt att äta på regelbundna tider, det är inte så lätt med en bebis som är så behövande. Jag sätter ju lillans behov framför allt.

Imorgon ska jag dock börja på Friskis&Svettis här i Malmö. Jag börjar med ett jympapass och jag känner mig riktigt taggad! Passen ska jag kombinera med gym så att det blir variation på det hela, annars tröttnar jag fort om jag känner mig själv.

Nu väntar snart "Pensionärsjävlar" på Kanal 5 sedan ska jag lägga mig. Alva somnade gott efter badet, kanske inte så konstigt när hon knappt sovit alls idag. Natti!


Mina älsklingar! ♥




Kommentarer
Postat av: Emma

Men shiiit Hanna, det gjorde jag ju. Fick nästan brännskador i håret - tänk tänk tänk, men jo ja minns när ja släppte av dig i Eslöv!!!



Tja, juldagsjägers é skoj! Massa "gammalt" folk som man känner, é där aldrig annars, ibland påsken me!!!



Mobilberoende - då e vi två. Köpte ny i maj, men é inte nöjd med kameran i den jag har nu så satsar me på ny nu!! Man ska väl unna sig något i början av året!!!Vad har du köpt för en nu då??

2010-12-29 @ 22:20:10
URL: http://emmsonh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback