Dan före Dopparedan!

Igår åkte vi inte bara till Ikea utan även till Mobilia och sedan hem till Alvas farmor där en del släktingar var. Det var hur mysigt som helst men tyvärr blev Alva så överstimulerad och övertrött att när vi sen kom hem panikskrek och vägrade äta. Till slut fick vi iallafall i henne lite mat, och sedan somnade hon utmattad i sin säng. Natten var dock orolig så mycket sömn blev det inte.

Idag började vi med att mysa tillsammans i sängen, alla tre. Sedan åkte jag iväg mitt i snökaoset för att fixa det sista inför julafton imorgon. När jag kom hem hade Alva precis somnat och då begav sig älsklingen iväg. Alva sov sedan i flera timmar, och var riktigt utvilad. Sen klädde hela familjen granen, men lillan somnade innan vi ens hunnit med halva! Nu är paketen inpackade och det mesta är förberett inför morgondagen. Jag hoppas det blir uppehåll så att det inte blir några probem att köra...


Mammas älskling!




Kommentarer
Postat av: MANDY- Gravid BF 24/2

Vilken sötnos :)

2011-01-05 @ 08:57:47
URL: http://mandyys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback