Vilken stressig dag...

Vi stressar som tokar på jobb just nu, det har varit flera hundra personer här idag, vilken rush! Skämt åsido. Jag har hjälpt en turist med boende för natten, samt en annan med en karta. But that's about it. Nu sitter vi och fördriver tiden med facebook och andra forum för att tiden ska gå åtminstone lite snabbare så vi kan bege oss hemåt.

Egentligen skulle jag åkt till Helsingborg för lite streetrace, men tågen går ju som dom vill och jag orkar inte vänta i flera timmar. Därför åker jag hem istället och gör.. ja, ingenting. Funderar på att gå ner en runda till festivalen och kolla runt, om den kan vara värd ett besök? Den som lever får se.

Lillan snurrar runt och gör konster i magen, det bubblar till här och var då och då, och ibland sparkar hon riktigt hårt på blåsan så man får springa akut till toaletten. Det är mysigt att känna att hon rör sig iallafall!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback