Torsdag

Det är torsdag idag väl? Det känns som att dagarna flyter samman och går i raketfart. Jag har precis varit nere på stan och träffat Milla en stund, det är fullt med folk där som förbereder inför Malmöfestivalen som börjar imorgon. Sötnosen hade en present med sig till lillan i magen, en gullig body. Snacka om att jag blev glad! 

För tillfället är jag bara hemma och vilar, tröttheten är konstant numera och mycket vila krävs för att jag ska orka göra nåt alls. Hjärtat är på jobbet och fixar med sin bil. Han är nog den enda jag vet som frivilligt åker till jobbet på sin semester, galet!
   



Kommentarer
Postat av: milla

kul att du gillade den :D

2010-08-19 @ 17:05:04
Postat av: Mathilda

Då känner du två ;)

2010-08-19 @ 17:32:40
URL: http://mammaensam.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det är himla kul att läsa din blogg! Jag är himla dålig på at uppdatera min, då det var runt ett halvårsen sist? Jag kan väl säga att jag lagt ner den helt antar jag. Jag är så himla glad att jag ändå skrev de första 8månaderna av Noah´s liv. Man glömmer så snabbt och det är sjukt kul att se tillbaka... och även på graviditeten.



Det är jättekul att du fortfarande håller på.. och fortsätt med det.. för din skull. Du kommer uppskatta den sen om inte annat!



Lycka till med allt. Jag ska inte sticka under stolen med att jag är sugen på en till. ;) Men det får vänta ett par år till! Kram.

2010-08-21 @ 09:51:34
URL: http://johannamarieolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback