Måndag

Då var det måndag igen men jag jobbar inte förrän imorgon. Igår fick jag och hjärtat iallafall en dag tillsammans där ingen av oss jobbade. Jag har spenderat morgonen med att läsa förlossningsberättelser och bli tårögd, jag längtar tills det är vår dag.

Nu tänkte jag bege mig till stan för att komma ut lite men fick nyss veta att någon från fastighetskontoret ska komma och titta på vår dusch vid ett (det är i princip stopp) så jag är fast här. Istället får jag städa undan lite, och försöka underhålla mig på något annat sätt...

Okej. Kändes rätt meningslöst att uppdatera bloggen idag.



Kommentarer
Postat av: Hanna Z

Ja jag tror med att den blir jättebra! Så himla smidig, har bara hört bra om den.

Jag är i v 22, så har ju ett tag kvar.. Du då? :) Nope vi vet inte kön, vill inte veta! Men jag tror det är en pojke... Har ni tagit reda på det?

2010-08-09 @ 11:21:20
URL: http://hannaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback