Inköpslista

Igår var jag på Ullared för att inhandla en del och kolla in deras utbud inför nästa omgång som blir i september. Då ska stackars Pejhåå följa med, och jag säger bara haha! Det var så mycket folk att man gick runt och var förbannad hela tiden. Ingen flyttade på sig och som resultat av detta har man sår på hälen från folk som kör på en med kundvagnen. Såklart var jag tvungen att ge tillbaks! Om man bortser från det så är Ullared ett riktigt bra ställe där man kan tjäna mycket på att handla saker man ändå behöver. VD:n Boris var också på plats.

Denna gången koncentrerades det på småsaker, och nästa gång blir det lite större, dvs babysitter, babygym osv.

Till bebis
Baby overall strl 62
Baby mössa
Baby body
Baby socka
Mjuk pyjamas
Filt till barnvagn
Babycape (efter bad)
Baby oil
Baby kräm
Haklapp frotte 3 st
Tvättservetter
Plastad frotte till spjälsäng
Amningskupor
Vagnhänge
Nappar
Nappflaska
Minitofflor mjuka
Febertermometer
Kräkskydd
Reflexer till barnvagn
Bröstvårtskräm
Bröstvårtsskydd

Övrigt
Bordtabletter 4 st
Koftor 2 st
BH 2 st
Strumpor
Strumpbyxor
Dagbok
Kalender
Make up servetter
BUS
Parfym
Mobilskal Iphone
+ en jäkla massa billigt godis!

Detta landade på ca två tusen kronor, vilket känns helt okej. Förresten så har vi beställt vår underbara barnvagn Teutonia Cosmo, och det känns så rätt!



Kommentarer
Postat av: Michelle

Det var ju super billigt för allt det:P =)

Vad roligt att ni har beställt vagn=) jag vill ju oxå ha en fin o ny vagn :( men men ska va glad att jag fick vår gratis=)

2010-08-04 @ 17:42:13
URL: http://michelleec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback