Inköp till lillan

Det verkar som att jag är tvärtemot alla andra. Vanligen brukar man börja blogga och uppdatera mycket oftare när det väntas barn, men jag, jag drar ner på det istället. Kanske för att det händer så mycket runt om. Jag har dock fått en del kommentarer angående inköp till lillan. Jag har visat en del redan men jag tänkte att jag får lägga upp det som köptes på Ullared, samt även det jag inhandlade på rean här i stan.



   
(Klicka för att göra bilderna större)


På Ullared blev det bland annat en overall i storlek 62, en mysbody och en vanlig. Just kläder fanns det inget stort utbud av enligt mitt tycke. Det blev även tre haklappar i frotte och ett par mystofflor.
På den sista bilden är sedan resterande "bra att ha"-saker, som jag tidigare skrivit en lista på.



 

Jag hittade även detta på rean i veckan, och var bara tvungen att köpa.
Det går ju inte att hålla sig, hur man än gör!




Kommentarer
Postat av: Martina

va mycket fint ni shoppat till eran lille:) kul!



Hoppas du får en bra kväll!

kram//Cornelia19 på minbebis!

2010-08-13 @ 17:50:38
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback