Torsdag

Det är tur att killarna som hängde upp kaninerna i bakbenen och satte eld på pälsen får vara anonyma. Annars hade jag personligen sett till att dom fått vara med om samma sak, och då hade jag förmodligen hamnat i fängelse. För kaninerna är mindre värda än dessa äckliga skitkillar, enligt lagen. Men min åsikt är dock inte densamma, människorna som gjort detta är bara värda en smärtsam död, inget annat.

För att prata om något annat, nu har min älskade mamma nyss varit här en runda och vi åkte ner till stan för att käka tillsammans. Korv med mos, mmm! Finns inget bättre än potatismos just nu, kommer förmodligen känna så hela graviditeten.

Imorgon är det fredag och då ska jag jobba med småttingarna fram till två och sedan åker jag till Malmö och min älskling! Snacka om att det har varit en jobbig vecka utan honom... Nu får vi iallafall helgen tillsammans och en del av måndagen då det blir besök hos barnmorskan. Jag har världens bästa pojkvän, bara så ni vet... Och snart kan jag kalla dig min sambo! ♥



Kommentarer
Postat av: Gabriella som tidigare gick i din klass, haha ;)

Ah, jag måste kommentera detta inlägget. Kikade på din fb och hittade din blogg och nu måste jag bara säga: Stort grattis till graviditeten! :D

2010-04-15 @ 18:56:26
Postat av: Fhie

GRATTIS TILL DIG!! :D Eller er. :D

2010-04-18 @ 19:23:30
URL: http://fhie.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tack ni båda! Blir så glad! :)

2010-04-20 @ 06:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback