Tisdag

Glad påsk på er alla! Lite sådär i efterskott tyvärr, men vad gör man när man spenderat en vecka hos världens finaste ängel och inte alls känt för att blogga? Det här med dålig uppdatering. Ja, den lär inte bli bättre på ett tag. Det händer mycket runt omkring men inget jag vill skriva om redan. När det väl är officiellt, då kan vi snacka om uppdatering flera gånger dagligen!

Status just nu: HUNGRIG. Ändå åt jag lunch för en halvtimme sedan, tyvärr fick den inte stanna i magen länge utan åkte upp efter några minuter. Detta blir dyrt i längden.

Beger mig snart mot Malmö igen, varför vara i en stinkande korridor när man kan befinna sig i armarna på sin älskade? Snart blir det på riktigt också och jag längtar... ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är så glad för dig gumman=) <3

2010-04-06 @ 16:24:12
URL: http://michelleec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback