Tisdag

Äntligen hemma efter en hektisk dag på jobbet. Jag ser verkligen upp till min mamma och min syster som klarar av att jobba med barn, det är inte så lätt som man kan tro. Dock är det riktigt kul! Varje dag bjuder på nya skratt och jag trivs verkligen som fisken i vattnet. Min handledare är också superbra då hon ger mig tips och berömmer mig flera gånger om dagen, det är viktigt att få känna att man klarar av det för att öka sitt självförtroende och jobba på sin ledarroll.

Känner mig så jäkla sugen på att resa. Behöver inte vara långt, men en liten tripp till Tyskland hade varit roligt. Att flyga behöver jag inte ens tänka på, nu med vulkanutbrotten på Island. I sommar planerar jag och hjärtat en roadtripp ner till Italien och då stannar vi nog i Tyskland några dagar på vägen, så jag får väl se framemot det istället.

När börjar man handla alla bebissaker förresten? Det är så svårt att veta för allt kan ju fortfarande hända. Tänkte åtminstone vänta till efter vecka tjugo då vi får veta könet.

Nej, dags att göra något vettigt som att plugga! Ciao.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback