Söndag

Jag är inte glad alls just nu, efter att ha lämnat Malmö för en liten korridor i utkanten av Kristianstad. Här ska jag stanna fram till fredag och jobba röven av mig innan jag får åka hem till hjärtat igen och det krävs att tänka framåt för att hålla sig positiv, iallafall på ytan, så man kan göra ett bra intryck.

I fredags var jag ledig och spenderade dagen med Ammy först på ett fikaställe sedan hemma hos henne. Därefter åkte jag och hjärtat till Ystad på bilträff och lite streetrace, det var galet kallt men för det mesta skoj ändå. I lördags drog jag med mig P-H till Skånes djurpark och det blev en heldag ute, jättemysigt! Tyvärr gick helgen för fort och nu sitter jag här, med ett gigantiskt abstinensbesvär. Jag saknar honom! Imorgon börjar jag halv åtta och stannar nästan tolv timmar för att gå på personal möte, roligare än så blir det inte.

Ha en trevlig kväll så hörs vi nästa gång jag har någonting att säga!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback