Onsdag

Hej!

Idag är det onsdag och jag är ledig, men dagen kommer ändå bestå av pluggande. Jag och Madde ska sätta igång med lite frågor som ska in denna veckan, nästa vecka börjar ju praktiken!

Mitt illamående håller i sig, jag trodde det skulle försvinna nu men istället blir det bara värre. Men det är ju för något gott så jag ska inte klaga för mycket! Klagar hellre på att jag blivit en liten tjockis istället... Känner mig som en flodhäst varje morgon och kväll, mitt på dagen är det inte så farligt dock.

Imorgon är det "utedag" och då åker vi iväg till skogen med klassen för att leka lekar och laga mat i stormkök. Kan bli intressant, bara det fina vädret håller i sig.

Dags att duscha!




Kommentarer
Postat av: Des

Är du gravdid?? :D

2010-04-07 @ 13:28:59
URL: http://dsomidessan.blogg.se/
Postat av: Sanna

Nu blir jag nyfiken Hanna?! :O



Kramis Sanna, kajsas snurriga vän du vet hehe ;)

2010-04-08 @ 13:44:54
URL: http://sannayrpanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback