Onsdag

Idag är det onsdag och bara två dagar kvar till helgen. Jobbet flyter på som det ska och jag har fått ta över mer och mer, vilket känns skönt. Fick frågan idag av en liten tjej om jag var gravid, för hennes mamma var det och vi hade likadana magar. Haha, kul att höra när man är i vecka tolv! Men jag antar att det bara är att acceptera för magen syns och större ska den bli...

Stör mig just nu på min mail som inte vill fungera som den ska, har en del mail att svara på men det är ju inte så lätt. Får väl sätta igång och städa istället för imorgon kommer mamma på besök! Ikväll planeras det fest så vi får väl se hur mycket sömn det blir inatt, musiken brukar dunka till klockan tre och jag ska upp fem.

Trevlig lill-lördag på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback