Måndag

Jaha, då var det måndag igen. Varför går helgen alltid så fort och vardagarna så långsamt? Det har iallafall varit underbart i Malmö. Vi tog det mest lugnt och bara umgicks, lagade mat, såg film och hade det mysigt. Igår bjöd P-Hs mamma på god mat, efter det åkte vi snabbt till mina föräldrar sen på streetrace.

Jag måste säga tack för alla lyckoönskningar! Ingen har varit negativ gällade bebisen i min mage och det känns jätteskönt. Kom nyss hem från barnmorskan där jag fick ta blodprov osv. Allt såg bra ut, jag var frisk och kry och hade till min förvåning gått ner fem kilo på en månad. Det måste vara mini där inne som tar all mat!

Annars händer det inte så mycket, resten av dagen ska jag sysselsätta mig med planering inför jobbet. Lite sagostunder och experiment barnen ska underhållas med.

Ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Jessica

Aaaa jaaa... jag vill också gå ner i vikt!

2010-04-19 @ 17:15:53
Postat av: Hanna

Du är ju redan smal, så ner i vikt ska du väl inte :)

2010-04-20 @ 06:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback