Måndag

Denna dagen har gått rätt fort och det har varit en del att göra, vilket alltid är bra eftersom jag inte har lika mycket tid att sakna P-H då! Det började med metodik med min handledare en timme då jag fick mycket beröm, det gjorde mig riktigt glad! Efteråt hade jag utvecklingssamtal med en förälder vilket även gick bra.

Efter det förberedde jag en liten aktivitet med några barn, såkallat "Flyta/Sjunka", där barnen ska försöka tänka efter vilket som kommer flyta och varför. Samtidigt som det var intressant att höra deras tankar så blev det en del plaskande! Imorgon kommer en lärare som ska sitta och observera mig under en timme (låter hemskt!) när jag leder barnen på något sätt. Tidigare var jag riktigt nervös inför detta, men nu känns det spännande och det ska bli intressant att få höra hennes åsikter och tankar efteråt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback