Kass uppdatering...

Har fått mer än trettio kommentarer angående min uppdatering, att jag borde skriva oftare. Det är riktigt kul att folk intresserar sig för min blogg även om majoriteten inte kommenterar, men jag har faktiskt ett liv också. Speciellt nu när det pirrar extra i magen så har man inte alltid tid till att skriva om allt som händer runt omkring! Jag gör dock så gott jag kan och ni får nöja er med det, skriver trotsallt inte för er, utan för mig själv. För att kunna gå tillbaka i arkivet ibland och läsa om saker jag tidigare gjort. Elektronisk dagbok, kan man säga.

I helgen blev det tyvärr inget partaj hos Sofhie, eller partaj blev det men jag stannade hemma i sista stund för att vila upp min stackars hals. På lördagskvällen kände jag mig lite bättre och då blev det middag hemma hos Milla, därefter bowling och sedan Harry's i Malmö. Helt underbar kväll med underbart sällskap!

♦ Denna veckan kommer gå till att packa och städa min lägenhet. På lördag dyker familjen upp för att hjälpa mig med flytten, hinns det med på lördagkväll blir det pubrunda om orken finns, annars bara vila.

♦ Helgen därpå planeras en resa för fullt, som inkluderar Göteborg och Liseberg. Underbart.


♦ Den 10:e Oktober har Michelle (sötnos!) födelsepartaj, det blir oslagbart!


Nu blir det mera packning som gäller!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback