Haru läst?

  • RUBRIK: Bästa dejten enligt honom.  (Mannen i centrum och kvinnan ska anpassa sig.
  • RUBRIK: På hans radar. (Handlar om vad en kille inte vill höra från flickvänner, dvs att en tjej ska anpassa sig med mannen i centrum)
  • RUBRIK: Tänd gnistorna (Tips för dig att använda för att liva upp sexlivet så inte din partner blir less på dig. Följs av RUBRIKEN: Ta hand om glöden.. samma shit tema!)
  • RUBRIK: Flickvänsmaterial enligt killarna (BEHÖVER JAG SÄGA MER???? suck).
  • RUBRIK. Kravlöst sex, något för alla? (För att sedan läsa det enda citatet som lyder "Innerst inne hoppades jag på att han skulle inse att jag faktiskt var mer än ett ligg".. Behöver jag säga mer???)
  • Hemligheten bakom "Det". (Rubriken som handlar om hur kvinnor lyckats med olika detaljer och hur du ska hitta ditt eget "det" som gör dig till numb1. 
  • Rubrik: Känn dig fantastisk när du träffar killar. (Råd om vad du ska tänka på när du ska lyckas med dejterna, ytterligare en gång kvinnan som ska anpassa sig och mannen i centrum att nå upp till..). 
Detta är bara några exempel som jag kunde snappa upp när jag tittade igenom läsningen lite snabbt, vidare kunde jag även finna :
  1. 100 olika förslag på hur du ska få snyggare kropp med hjälp av att träna olika övningar, inte äta det, äta det, akta dig för gifter, drick följande, drick inte följande, träna inte detta, bantningstips, dieter, kurer, snabbtips, långtidsverkande tips etc.
  2. 100 olika trendiga klädförslag på vad du ska bära, kläder av olika slag med rubriker som innehåller "gör dig sexig, gör dig het, killmagnet, du kommer inte misslyckas" and so on. Allt med kvinnor som visar upp kläderna som ser ut att vara sjukt sugna, redo eller maktfyllda. (Vem vill inte ha makt, sex och rock n´roll?)
  3. 100 olika andra förslag inom skönhet, allt ifrån skönhetstips av naturligt slag, sminket du "måste" ha, skönhetsprodukter, lyxprodukter, klippningar och frisyrer, grejer att dissa och skippa, prylar att köpa som är nya på marknaden som kan tillföra dig någon form av skönhet. 
  4. 100 olika sätt som du kan träna på för att bli perfekt talare och få det du vill ha, perfekt perfekt perfekt inom olika områden. Få den perfekta kvällen tipsen, få det perfekta jobbet tipsen and so on.. 
Slutsats:

JAG FATTAR INTE HUR MAN KAN LÄSA DEN HÄR SKITEN?

Hur fan kan man frivilligt vilja hjärntvätta sig med denna form av tidningar när det finns så många bra böcker man kan läsa? Jag förstår varför jag inte har köpt en tidning på hundra år för det faller mig verkligen inte i smaken att läsa detta!

Visst, jag använder smink, jag älskar väskor, jag köper gärna nya kläder, jag använder B.U.S, jag fixar till håret, jag menar inte att bara för att jag säger svart så tänker jag vitt när det gäller mig själv, men jag får in så mycket information ändå, jag tittar inte mycket på tv men tydligen vet jag nog mycket om dagens trender ändå för att på något sätt påverkas så jag är ganska glad att jag slipper se skiten i tidningar.
JAG ÄR GLAD ATT JAG SLIPPER LÄSA DOM DÄR JÄVLA TIPSEN OM HUR JAG SKA ANPASSA MIG FÖR ATT BLI DEN PERFEKTA FLICKVÄNNEN OCKSÅ.

Tvi.

Den dagen det skrivs en hel tidning om hur männen ska anpassa sig för att passa till kvinnan, den dagen kommer jag sluta tjata om mannens makt över kvinnan, den dagen kommer nämligen aldrig att komma...
Nej jag är inte bitter. Jag har faktiskt en bra dag! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback