11 september

Den 11 september 2001 hade jag precis börjat på en ny skola. Vi i klass 7C var iväg på en liten klassresa, men fick åka hem en dag tidigare eftersom två personer i klassen trillat av kanoten och legat i vattnet ett bra tag. Polisbil, ambulans och t.o.m dykare kom till platsen men som tur var skedde inget allvarligt.
Bussen körde oss hem iallafall, och jag minns när jag kom innanför dörren att jag undrade varför mamma och pappa satt så koncentrerade framför tv:n.

Dom berättade allt och sedan såg jag allt som sändes, det var en stor chock.
Det är med tårar i ögonen som jag ser denna video.


8 år sedan redan, herregud...




Kommentarer
Postat av: milla

just de vi va på läger då :P

2009-09-11 @ 18:45:13
Postat av: Johanna

Okejokej. :) Va?! Varför har ni gjort slut? Trodde ni hade det jättebra tillsammans?



Min dag har varit helt okej. Noah har varit jätte gnällig nu i två dar.. Tror det är tänderna som spökar, stackarn. :( Så man blir helt slut och ledsen själv, tyvärr. :/

2009-09-11 @ 23:05:38
URL: http://johannamarieolsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja det är lite jobbigt. Men det löser sig nog snart. :)



Usch, jag förstår det.. men som sagt, då är det inte rätt mot någon av er.



Ja det blev ju så. I augusti. Jag var så jävla velig då. Och antagligen ganska elak. Vi var tillsammans fram och tillbaka hela sommarn.. och han tog det inte så bra då heller. Då började han supa mycket osv. :/ Hoppas han tog det bättre nu iallafall. Man får ju annars bara grymt dåigt samvete.

2009-09-12 @ 00:24:46
URL: http://johannamarieolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback