Tysk TV

Pratade nyligen med en vän jag lärde känna i Tyskland och han sa att han satt och tittade på TV.
Kikade lite på YOUTUBE och insåg att jag faktiskt saknar vissa program.. Även om dom är bra korkade ibland ;)


Sonya Kraus i "Talk, Talk, Talk"...
Plockar fram det roligaste från olika talkshower och lever sig verkligen in i varje presentation.
Inte bara med röst och kroppsspråk, utan även med sina unika klädval!


"Gute Zeiten Schlechte Zeiten" favoritprogram nummer ett, liknande Sveriges "Nya Tider".


"Verbotene Liebe", liknande Sveriges "Skilda Världar".


"Die Oliver Geissen show", Tysk talkshow som har fått mig att skratta miljoner gånger!
Många korkade människor med i programmet. Haha.


...sist men inte minst Oliver Pocher och Elton i.. ja, jag vet inte vadd programmet heter men dom super sig fulla i tv iallafall.
Sjunger massa tyska supesånger och åker cykelslalom.
Oliver Pocher är Tysklands bästa komiker!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback