Torsdag

Nej men hejsansvejsan kära bloggläsare!

Idag är det mesta åt helvete och just därför tänker jag vara extra positiv i detta inlägget. Igår hade jag det finemang med Ammy och kvällen var inte helt fyskam heller. Det är det aldrig när jag får vara hemma hos P-H. Han är fin och han förstår mig utan att jag ska behöva förklara hur mycket som helst.

I tisdags passade jag som sagt mina systersöner och ikväll fick jag reda på att de båda har svininfluensan. Men smittad tror jag inte att jag är, då jag inte känt av någonting. Lite skrämmande är det egentligen hur snabbt det kan sprida sig.

Men för säkerhetsskull blir det en lugn kväll imorgon, laga något samrrigt med min sötnos, och kanske se en bra film? Sounds like a good idea. På lördag ska jag träffa bästaste Lina som är nere från Blekinge på besök, festa till det lite hemma hos hennes kära mamma sedan ut och göra Malmö osäkert. Så aggressiva vi blir när vi går ut tillsammans, så behöver vi inte oroa oss för farliga snubbar!

Förövrigt så gick jobbet bara bra idag, känns som att jag kommer trivas. Tyvärr är det bara deltid, men det är bättre det än inget, eller hur?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback