Onsdag

Jag sitter just nu här och funderar på vad jag ska göra, är så himla rastlös. Pysslar lite med en design, men vet inte hur jag vill göra den. Ska nog sätta mig och leta reda på lite scrapbookingpenslar till photoshop...

Sedan tänkte jag röra på fläsket lite och ta en promenad, med en tjock vinterjacka kan det nog vara rätt mysigt med alla färgglada träd. Imorgon ska jag träffa Ammy, på fredag är det filmkväll hos Michelle och på lördag ska jag träffa min ängel. Inget drickande och inget rökande denna helgen! Duktigt.

Förresten, idag fick jag ett jobb. Bara sexton timmar i veckan men ändå ett jobb och lite mer pengar än noll att röra sig med i månaden.

Tummen ner för magen som spökar och håller på. Det vore typiskt om det är magkatarren som visar sig.




Kommentarer
Postat av: Hanni

Grattis till nya jobbet! Jag älskar dej kram mamma

2009-10-14 @ 22:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback