Lättlurade!



Lurade i lite folk att jag klippt håret kortkort, vissa gick på det men andra inte.
Jag skulle iallafall aldrig få för mig att klippa det kortare än till axlarna.
Har lärt mig att jag inte passar i det. Men jag var hos frisören, så den biten ljög jag inte om!
Klippte dock bara bort det slitna och satte lite ljusare slingor i.

I fredags var det kalas för systeryster som fyllde 35 år, dock ser hon inte ut att vara en dag över 25.
Pejhåå dök upp lite senare på kvällen och fick säga hej till de som var kvar, sen blev det Malmö för oss.
Har haft en fin och lugn helg, (vad hände med partyhanni?!) och idag var vi på nya Ikea.

I veckan blir det jobb, mys och en hel del städande. Till helgen får vi se.
Men lite sugen på partaj är jag allt.... hihi.




Kommentarer
Postat av: sara

men hanna.. om du är sugen på att festa, varför kommer du inte till oss då??? =P du är ju inbjuden.. :P

2009-10-25 @ 19:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback