In my life, there's been heartache and pain...

Jag är så otroligt trött på detta. Trött på pojkar som ska föreställa män. Som sviker. Som bedrar. Som är äckliga svin. Varför lär man sig som tjej aldrig vilka som är svin och vilka som verkligen försöker? Varför dras vi alltid till idioter? Det händer så ofta att någon i min närhet blir bränd och oftast är det inte första gången, utan andra eller tredje... Varför lär vi oss aldrig? Kanske är det så att det inte finns några ärliga killar där ute?

Ist deine Liebe echt?
Ist deine Liebe gut?
Spiel bitte nicht mit mir du weisst wie weh das tut.
Was sagt dein Herz dazu?
Willst du nur mich allein?
Ist deine Liebe echt?
Das wär’ zu schön um wahr zu sein...





Michelle, du vet att jag älskar dig och att jag alltid finns där!
(Sparkar gärna pungen av den som någonsin sårar dig)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback