Fredag

Idag är det fredag! ♥

Vaknade med täppt näsa och ont i halsen. Det är ju typiskt att man ska ha sån otur när man ska till Göteborg imorgon, men jag tänker inte låta det förstöra. Nässpray och lite piller så löser allt sig!

Mådde trotsallt bättre på förmiddagen och stack till Lund för att fika med fina Ammy, det var riktigt mysigt. Tvingade henne att posa lite inför kameran också! Vi planerar att ses nästa vecka igen och laga något gott tillsammans när hennes sambo ändå är iväg och tränar fotboll. Ser framemot det!

När jag kom hem kände jag mig riktigt dålig, frös så hela jag skakade och näsan ville inte sluta rinna. Så jag gjorde lite varm choklad och satte mig i soffan med vår kisemise. Bra beslut, för nu känner jag mig varmare.





Kommentarer
Postat av: Michelle

så söt hon är=)

2009-10-02 @ 16:43:29
URL: http://michelleec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback