Underbar helg

Helgen började perfekt då jag såg "2012" på Royal med älsklingen. Det fanns knappt en lugn stund i filmen, utan man satt spänd igenom hela. Många säger att det inte är speciellt bra men jag tyckte den var riktigt grym. Det är dock en film som bör ses på bio, eftersom effekterna blir mycket verkligare då.

Morgonen därpå sov vi ut, sedan bakade vi kanelbullar. Dom blev inte jätte lyckade men vi hade skoj! Vid halv två körde vi iväg till P-Hs familj för att äta kalkon (smaskens), och jag trivdes hur bra som helst. Nervositeten försvann såfort vi kom innanför dörren... Det är härligt när det känns så naturligt.

Idag har vi bara myst i evigheter, sedan tittat en runda på Entré och andra ställen. Även tvättat bilen, hihi. Herregud, vad jag saknar honom nu. Så mycket att det gör ont.

Just nu sitter jag och funderar på vad man ska önska sig i födelsedagspresent och julklapp... Det är svårt. Ska lista ut några saker och möjligen publicera här. :)

5ce182e1f9c68f363bf6cc6136404b1a.png




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback