Torsdag

Då var jag mätt och belåten efter mammas goda potatisgratäng, mums! Har haft en bra dag på jobbet, slutade vid sex. Därefter satte jag mig på tåget hem mot Eslöv. Ibland blir man måttligt irriterad på människor som alltid ska vara i vägen, det är precis som att dom tappar allt vett när dom pendlar varje dag!

Efter ytterliggare en fin dag på jobbet imorgon så åker jag till Malmö. Jag och Mr. P-H ska på premiären av biofilmen "2012". Jag gillar filmer om naturkatastrofer och jordens undergång, så vi får hoppas att denna också är bra! På lördag ska det bakas kanelbullar (kanske lussekatter med?), sedan iväg till Pejhåås familj för att käka kalkon. Looking forward to it! Ev. även träffa Sara senare och partaja lite på kvällen? Det som lever får se, men en bra helg ska det iallafall bli... om jag nu inte blir sjuk av vaccineringen imorgonbitti.


En random bild på mig och lillskiten, tagen för två år sedan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback