Repris

I brist på något vettigt att skriva, publiceras ett gammalt blogginlägg.


Pain .

Ons 28 apr 2004 20:53


smärta. magen drar ihop sig och känns som den ska brista. hjärtat säger en sak och hjärnan en annan. älskar, älskar inte. smärtan blir snudd på outhärdlig, men jag är för nyfiken på vad som händer sen för att jag ska orka avsluta detta. jag borde lyssna på vad alla säger till mig, samma som min hjärna också säger, men hjärtat skriker åt mig att inte ge upp. ge upp vad? lidande och tårar, smärta och depression. tårarna gör synen suddig och jag ser inte vad som håller på att hända.. hjärnan vet, men hjärtat vill inte lyssna. jag kollapsar snart, lägger mig och aldrig reser mig upp. smärta.

Men nu måste tjejen gå. Innan hennes vännina blir helt uppäten av den konstiga killen med solglasögon. (!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback