Önskelista

HTC Hero
Denna underbara mobil ska bli min inom den närmsta framtiden. Jag förväntar mig den dock inte i födelsedagspresent eller julklapp då den kostar ca 4500 kr, men jag ska spara som en galning!





Liten vovvsing
En hund är något jag inte kan skaffa just nu, men det hindrar mig inte från att vilja ha en. En liten på 2-4 kg. Någon dag så! Bilden är på vår förra vovve som dog 2001.




En resa
Jag vill utomlands! Långt bort härifrån till ett varmt land där man kan ligga i solen på dagen och festa natten igenom, eller varför inte till en stad där det finns mycket att upptäcka? Att resa är något jag älskar, tänk om man hade haft pengar att göra det åtminstone en gång om året...




Körkort
Jag vill kunna ta mig var jag vill, när jag vill utan att behöva förlita mig på bussar och tåg som så ofta är försenade.



Träningskort på ett gym
Att gå ner i vikt är något jag önskar mig väldigt mycket, dock kan ingen göra det åt mig. Men ett träningskort kan köpas för pengar, även om det är dyrt! Att kunna gymma en dag, och nästa dag ta ett pass Body Pump, det skulle vara helt underbart. Träning gör en glad.

Presentkort
På klädaffärer, shoppingcenter, inredningsbutiker osv.

Böcker
Älskar att läsa böcker av alla slag, läser helst skönlitteratur.

Smink
Mascara, foundation, puder, eyeliner och som hör till.

Smycken
Halsband, armband, klocka, öronhänge - you name it, I want it!

Nagelbyggning och klippning/slingning
Har inte kunnat göra vid mina naglar på evigheter due to the fact that I'm poor as hell och hellre lägger pengarna på annat.

Filofax 
Jag är trött på min tråkiga kalender och skulle mer än gärna vilja ha en fylofax i svart eller brunt skinn.



Kläder och underkläder
Jag är själv inte bra på att hitta snygga kläder och skulle gärna ta emot lite hjälp. Hihi.

CD-skivor
Takidas senaste, Lugna favoriter 2009, Absolute Music, Relax, Hardbass... listan kan göras lång.

Bio
Att gå på bio är en annan sak jag älskar!

Hörlurar
Saknar riktigt bra hörlurar som passar till alla modeller. InEar helst, men märke är mindre viktigt.


Nintendo DS spel
I just can't get enough av alla spel som finns där ute. Mer mer mer!

Väskor
Jag är beroende, vad mer behöver jag säga?

Alkohol
Sprit är dyrt och det är inte ofta man har råd att köpa något som smakar riktigt gott.

Pengar
Något som egentligen hamnar i alla kategorier, och eftersom jag sparar till en mobil uppskattas varje liten krona!

Hmm, jag som inte trodde att jag önskade mig något har klämt fram en hel del jag gärna skulle vilja ha. Men som sagt, jag förväntar mig ingenting mer än ett "Grattis" den dagen jag fyller år och kanske "God Jul" på julafton... Jag har redan mer än jag någonsin kunde önska mig, kärlek. Att vara älskad av honom är ovärderligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback