Onsdag

Idag är det onsdag, eller ja.. åtminstone i tjugo minuter till. Det stormar och håller på ute, så jag fick skjuts av min tvilling, Mr. Johan hem från jobbet. Det är underbart det där, att ha vänner man kan lita på, som finns där för en i ur och skur. Bokstavligt talat.

Det där jag sa för ett tag sedan om att jag inte gillar att planera. Jag ljög. Paniken kryper sig närmre ju fler dagar som går i veckan. Jag vill veta. Jag vill ha allt planerat så jag vet vad som ska hända. Helgen ska iallafall spenderas i Malmö, det känns tryggt. Att få somna nära min sötnos!

Förövrigt så är Marie Digby's album beställt och dyker väl upp i brevlådan nästa vecka, gissa om jag ska lyssna sönder det! Jag har verkligen fastnat, och det är inte bara för hennes röst eller musiken... utan för hennes texter. De berör mig på så många plan. Annars är det väl dags att krypa till kojs snart, så nattinatti!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback