Måndag

11.45

Happy day today! Jag känner mig så...levande och oövervinnerlig! Ungefär som en vitaminfylld morot, som någon ryckt ur jorden och som fått skåda solljuset för första gången.
En ostabil känslostorm har erövrat min hjärna och slängt ut det normala förståndet. Men de flesta vet hur strange jag kan vara vid vissa tillfällen. No explanation necessary.

Ikväll är jag nog mentalt nykter igen. Förhoppningsvis.
Men ikväll är ikväll och nu vill jag glufsa i mig en stor fet onyttig macka.
Stay real!

21.45

Mentalt nykter my ass!
Jag känner mig fortfarande hög på livet, och hade det inte varit pga vissa mindre positiva saker hade jag förmodligen flygit iväg på ett rosa moln. Kärlek. Musik.

Vem vet hur jag känner mig imorgon. Men nu är nu, och idag mår jag bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback