Intressant

Vem översätter min blogg till engelska och spenderar två timmar för att läsa den? Det tycker jag är intressant.
Ge dig tillkänna.

Inatt drömde jag att jag skulle börja på ett nytt jobb som servitris, och att jag fick ett bord under kvällen där jag hade en sittning med sex personer. Jag minns aldrig att jag tog in deras beställning och under tiden jag väntade på att deras mat skulle bli klar skulle jag hjälpa en annan servitris ut med mat. Det var tusen småskålar, så för att bära bättre bar vi ut dem i privata skor (?!). Jag hade en bricka med Johannas skor på som va fyllda med små såskoppar, riktigt skumt. Sen drog jag iväg me servitrisen och struntade i mitt eget bord, iväg på fest... När vi skulle hem igen hade en äldre dam tagit hand om mitt bord och hon va så glad ändå, men när vi kom till hennes bil va den jätterepad och en kråka hade kraschat in i den och låg död på den. Vidare upp till skokartongsrummen , där flyttade jag in med Rebecka, vi skulle bo ihop och gjorde det bästa av lilla rummet situationen för denna gång hade vi ingen packning. Sen vaknade jag till, frös och tog lite täcke innan jag vände på mig.

I övrigt så skrattade jag åt en kommentar i telefonen igår.

Jag: Man är inte så speciellt snygg i andras ögon när man är aspackad!
Han: va.. mummel..
Jag: Det är iallafall inget man ska satsa på om man vill ragga...
Han: Du, ingen dissar mig, jag dissar alltid!
Jag: Sa jag något om de eller?
Han: En sak ska du veta, jag är stekig, jag har minst 5 facebookrequests varje dag..

HAHAHA:

Så om du vill va populär så måste du vara de på facebook, du är ingenting utan en status på facebook. Den du . Så alla kända och okända människor kanske kan börja leta upp mig på facebook så jag blir lite poppis. :)



Kommentarer
Postat av: Ensamma Mamman

VA? Någon som verkligen sitter o översätter din blogg??



Ja klart... De e FaceBook som gäller ;)

Hade vatt skoj o veta vem "han" är :P

2009-12-01 @ 13:09:49
URL: http://mammaensam.blogg.se/
Postat av: Mathilda

VA? Någon som verkligen sitter o översätter din blogg??



Ja klart... De e FaceBook som gäller ;)

Hade vatt skoj o veta vem "han" är :P

2009-12-01 @ 13:10:18
URL: http://mammaensam.blogg.se/
Postat av: Mathilda

VA? Någon som verkligen sitter o översätter din blogg??

Ja klart... De e FaceBook som gäller ;)

Hade vatt skoj o veta vem "han" är :P

2009-12-01 @ 13:11:36
URL: http://mammaensam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback