Igen?

Ikväll har jag gjort nada, bara suttit vid datorn. (Vilket kanske märks? Herregud, vad jag spottar inlägg!)

I brist på vettig underhållning förde jag en monolog med en rysk på msn och vi kom in på djupelidjupa funderingar, som gav givande resultat. Det hela började rätt så oskyldigt, men ledde sen in på slingriga, farliga vägar, så till sist beslöt jag mig för att hoppa av på en trygg hållplats (wc-paus). Men intressant var det.

Det här kan vara ett tecken på för lite hobbyer/sysslor, för mycket tid, eller en förvarning om oreda uppe på hjärnhyllorna. Kanske är jag bara i behov av att prata med någon vettig? Svårt att säga, så frågan lämnas obesvarad.

Intelligent = välmöblerad i hjärnan. <--Källa: Synonymer.se. Haha.

Jag ska gå nu, för jag har en känsla av att jag bara skriver strunt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback