Hur svårt kan det va?

Usch vad jag känner mig fet!
Jag måste verkligen skärpa mig nu. Motionera mer -äta mindre! Ska det vara så svårt?
Ofta går allt bra. Promenad, lagom med mat.. Ända tills man dukar upp för filmkväll med popcorn och hela kitet.
Men i morgon, då SKA jag äta supernyttigt och ta en redig jävla morgonpromenad.
Jag lovar?

Jag tror att alla tjejer har nåt sorts behov av att kolla på kärleksfilmer.
Jag fullkomligt älskar att kolla på sliskiga, romantiska rullar ibland.
Då liksom pirrar det lite i magen. Jag längtar efter min P-H och tänker på hur nykär jag är... Åååå vad kär jag är! Nyförälskelsens spända, pirriga och förväntansfulla stunder är en berusning väl värd att kallas underbar.

Det är lätt att fastna i vanor och ta varandra för givet. Men så kommer det ett ögonblick då jag fylls av rysningar längs hela kroppen, jag blir varm om kinderna och helt tårögd. Det kan vara när han skrattar, det händer när vi myser och ibland ploppar den där känslan upp "bara sådär". Den där känslan som gör att hela kroppen känns lätt som en fjäder och man är beredd att offra ALLT bara för honom. För att få vara med honom, för att få leva med honom, röra vid honom och vara älskad.. av just honom!

Han är den finaste som finns!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback