Helgen

Vi börjar med lite bilder från fredagen.


På bussen påväg till Lomma. Känner oss allmänt trötta och tråkiga.


Väl hemma hos Johan börjar humöret bli mycket bättre!


Michelle livar upp stämningen med lite SingStar!


Fy, inte röka gumman! ;)


Sen åkte vi till Malmö och KB, där träffade vi på Hampus.


Dansade till urkass musik!


Hampus tyckte också att musiken sög.


Sen skulle Michelle hem och då tråffade jag en ny kompis. 
Tobbe, som underhöll mig i någon timme innan Hampus drog ut oss på dansgolvet.


Här har vi Hampus och Tobbe som dansar.
Efter detta begav jag mig hemåt, vilket inte var det lättaste!

Det var det och det var en helt okej kväll, synd att Michelle inte kunde stanna längre bara. I lördags blev det bara mys i soffan och idag åkte jag och älskade på julskyltningen här i Malmö där vi lyssnade på julsånger, såg när Lucian kröntes, och kikade på all julbelysning som tändes i stan. Efter det åkte jag till mormor, och nu sitter jag här. Saknar honom redan. Hur kan det vara så?

Hoppas alla har haft en fin helg! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback