Solsken och varma vindar

Godmorgon mina solstrålar!

Jag känner på mig att denna dagen kommer bli underbar trots en massa plugg och städning. Ska försöka få med mig Dennis ut en lång runda så att vi får lite energi, man kan inte bara göra tråkiga saker hela tiden.
När lillen kommer så blir det många timmar om dagen utomhus i alla väder, precis som den senaste veckan när Lina hade lilla Ella på besök. Det ska bli så mysigt och kul med en liten valp i familjen! Och väldigt tidskrävande, men ack så underbart!

Imorgon kommer mammsen, då ska jag bjuda henne på kaffe och paj. Sedan ska vi köra till Karlskrona och kolla runt lite. Jag ska försöka hitta en vit klänning som behövs till Dennis systers examen och sedan kanske kolla på några hundsaker. Jag vill ju vara väl förberedd när plutten ska få komma hem.

Nu ska jag fortsätta med den individuella hemtentan. Ha en fin dag!





Kommentarer
Postat av: elin

Ah okey, samma här, har haft hund hela livet men aldrig någon egen... Hon kommer att vara dolda fel-försäkrad i Agria när jag köper henne så att jag antar att det är det bolaget jag kör på. Men jag har inte köpt något än, är så himla sugen på att köpa massa grejer på typ lechien.se o såna sidor, men jag vet ju inte hur stor hon är så lite svårt med storlekar o så. Matskålar o en hundbädd har jag så det är väl i princip mer koppel o halsband jag behöver. Vill ha ett flexikoppel...



Du då? Har du köpt allt som behövs?

2009-05-21 @ 14:36:17
URL: http://ezolk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback