Picture of you

I painted a picture of you..
my dream was a lie
- and the lie became true..

Jag startar inlägget med att berätta att jag trots diverse frestelser och sug idag så har jag hållt mig från att köpa varken glass eller annat onyttigt under dagen. Det kanske inte låter så jäkla imponerande att klara en dag utan att handla lite sött men för mig är det imponerande eftersom att tanken slog mig både en och två gånger! Vidare har jag även fått för mig en annan sak som jag jobbar hårt på nu; dricka vatten! Hur många av er som pratat med mig har inte tänkt "men hjälp" när jag säger att jag bara går på toaletten i snitt två gånger per dygn? och att det kanske beror på att jag bara dricker typ 2-3 glas dryck om dagen oavsett om det är vinter, sommar eller vilken aktivitet jag ägnar mig åt.
Igår startade jag med att dricka så många glas vatten att jag tappade räkningen vilket innebär att det är mer än två glas :) Vidare idag när jag vaknade stod det ett glas vatten vid min sida som jag har druckit upp och därefter har det blivit ett par till. Det är en bra början, sen får vi se hur det fortsätter.

Det är mycket som håller på att planeras nu. I juni är det en hel del som ska hinnas med bl a Dennis systers examen, Michelles student, DefQon 1 festivalen i Holland och en Lisebergsresa med ett par vänner. Sedan kanske även Stockholm eller Tyskland själv med Dennis. Sötnöt :)

Igår slog mig tanken att jag har en hel hög underbara killkompisar. Dom har alla unika egenskaper som gör att dom tillsammans blir en stor skön blandning! Hårt arbetande med stora drömmar och mål, stora hjärtan som går att prata med i timmar om många olika ämnen, ringer i tid och otid för att säga hej och ibland för att prata i timmar, får mig att skratta, att gråta, att förstå, att bara vara och att trivas med livet, delar lite samma intressen och gillar att skvallra i lagom propotion (det kommer man inte undan som kille heller, alla gillar lite skvaller), gillar att laga god mat hemma men gärna även äter ute, överraskar och finns alltid där på alla möjliga sätt.

Alltså, det jag vill ha sagt är att jag omges av världens bästa killar!! Dom är helt underbara och jag blir bortskämd av att ha så underbara människor omkring mig! Jag önskar att jag snart fyller 25 eller gifter mig så alla hamnar hos mig på ett och samma tillfälle! :) haha.. (sakta i backarna, jag överdriver).

Vidare måste jag väl säga att jag har underbara tjejkompisar också! Det ena utesluter inte det andra.

Ännu en hyllning till mina nära och kära vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback