Mys ♥

Vilka myspysdagar som har passerat. Mitt stora leende och fantastiska inställning till mitt underbara liv fortsätter att hålla i sig kan jag minst sagt lova! För att göra en lång historia kort så har jag ju tingat en liten vovve som ska få flytta hem till mig i sommar, en liten liten Leo blir det. Jag är så nyfiken på honom. Detta plus det faktum att jag har en underbar pojkvän gör livet lite bättre och lite lättare trots flera negativa saker, men allt kommer lösa sig.

Jag har en rosa liten illussion där det är vackert väder hela tiden och alla är glada, snälla låt den få fortsätta.

Men jag undrar en sak, varför får man aldrig några kärleksbrev i den här åldern? Jag skulle tycka det vore lite mysigt med kärleksbrev!




Kommentarer
Postat av: linda

Du får tjata lite på Dennis :P

Annars kan jag skriva brev till dig om du messar din adress ^^

2009-05-22 @ 07:45:58
URL: http://fairie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback