Jag blev kär

Okej, nu har jag inte bytt mobil på ett år... tycker det är dags snart igen. De som känner mig en längre tid vet att det inte brukar gå mer än högst ett halvår innan jag skaffar en ny. Detta är alltså rekord!

Jag blev kär i denna:

 

Som ni ser på den högra bilden kan man byta skal, precis som på den gamla goda 3310-tiden! Måste erkänna att det är designen jag fastnat för mest. Det faktum att man måste köpa den från USA eller liknande eftersom den inte finns här, vilket gör att många funktioner inte går att använda, ger stora minuspoäng. Dessutom är där bara 1,3 megapixel kamera... Och en kamera är viktig för mig.

Men snygg var den iallafall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback