Grattis Milla!



Min älskade unge fyller 21 idag!
Herregud, vad tiden går fort.
Så mycket vi har hunnit vara med om tillsammans under de femton år vi känt varandra.
Ibland önskar jag att vi fortfarande var runt tio år igen,
så vi kunde få leka och ha skoj istället för att bli vuxna och tampas med
jobb, skola och allt annat som sätter stor press på en i livet.

Jag hoppas du får en underbar dag och att Kim uppvaktar dig så mycket han bara kan och orkar, för idag är det din dag!

Du vet att jag älskar dig!



Kommentarer
Postat av: milla

tack älsklingen min!! jo jag fick en underbar dag :D på kvällen kollade vi eurovision och jag fick massage på ryggen samtidigt ^^ de är lyx :D

2009-05-13 @ 09:31:04
URL: http://bajbycat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback