Dimmigt och inte så kroppsförverkligande

Gud så skönt att helgen tog slut! (Jag jobbade hela helgen så egentligen var det ingen helg för mig). En ny vecka med nya äventyr, nya hinder och utmaningar står på schemat.

Jag känner mig bättre idag även om jag har extrem mensvärk. Om PMS innebär att man blir kolsvart inuti ett par dagar i månaden så lider jag av PMS. Bigtime. Alternativt sinnesjukdom.

Imorse var jag på föreläsning på sjukhuset i Karlskrona, om folkhälsa. Helt okej var den, förutom att hon sa "liksom" hela tiden. Jag satt och störde mig på det rätt länge, fast jag själv har en tendens att också säga det i varannan mening. Ungefär mitt i föreläsningen såg jag att jag har ett missat samtal från Turistbyrån... Och gissa vem som fått jobb där nu? Jo, jag! Så veckan har verkligen börjat bra, nu får vi se hur den fortsätter?

Med tanke på att Michelle kommer till helgen och det är partaj med Denzel och hans vänner, så verkar veckan sluta bra iallafall. Dessutom ska Lina förmodligen också följa med, can't get any better than that!

Och! Det är bara 31 dagar innan DefQon 1 Festivalen i Holland... Herregud, jag blir helt exalterad bara jag tänker på det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback