Äntligen helg!

...för mig iallafall. Det var som sagt sista dagen på jobbet idag, fick en liten blomma av min handledare i slutet. Och det var rätt mycket kaos när jag skulle gå men det löste sig rätt fort och jag fick säga hejdå till alla söta gamlingar!

Jag är rätt glad idag, förutom den nyheten Lina precis berättade för mig. Att tentan vi skulle ha den fjärde blivit flyttad en dag framåt. Typiskt att jag redan har saker planerade då, men hur kan dom flytta den en vecka innan? Dom vägrade flytta förra terminstentan även om 99 % av klassen ville det, och denna gången har dom inte frågat en jävel! ARRGH!

På tal om något helt annat. Michelle har nyss berättat att hon vill köpa Leo's syster, och det gör mig riktigt glad. Då kan Leo fortsätta ha kontakt med sin valpsyrra! Oh, vad jag längtar tills jag får hämta hem min plutt, jag kommer känna mig riktigt lycklig då.





Kommentarer
Postat av: Michelle

Du jag ska tjata riktigt mkt på tobias för att låna pengar..för jag vill så gärna ha henne:D

2009-05-24 @ 22:49:46
URL: http://michelleec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback