Alltså, helt ärligt...

Jag funderade lite på det här med vad man vill ha i sitt liv och inte och konstaterade att jag ibland är ganska mycket dömmande. Igår kom jag på mig själv med att analysera såväl hur klädval som skor ser ut. Sen tänker jag, dom som kommer hem till oss och analyserar ut mig beroende på hur det ser ut hemma hos mig sätter mig verkligen i fel fack, alltså misstolka mig inte, jag har det fint hemma hos mig och jag trivs men det är BARA Ikeagrejor som står här, det är inte mina färger eller val på något sätt och jämför man hur vi bor i dagsläget med hur jag bodde hemhemma så märker man ganska fort en skillnad.

Jag har hört ganska mycket olika kategoriseringssätt, några vänner till mig brukar tjuvkolla i badrumsskåpet hos människor för dom tycker de säger mycket, sen är ju skorna (och kläder i övrigt) ganska känt som riktmärke, vidare filmer, cd-skivor, böcker, möbler, kylskåp osv.
Om man skulle gå efter min garderob skulle man verkligen tro att jag hatar sommar med tanke på att 80 % av mina kläder är för ett kallare klimat! Sen har jag ganska många sommarskor också vilket är en kontrast i två olika fack.

Men hur som helst.

Jag har kollat på nya kroppsutsmyckningar och jag kommer nog ta tag i det hela snart. De lutar mot att jag väljer att sticka hål på kroppen på ännu ett ställe snart igen och hoppas på att de läker utan problem (faktiskt mer än ett ställe också) men jag avvaktar med att avslöja för mycket tills jag har bestämt mig och faktiskt tagit tag i det hela.

RFSU lanserar förresten ett nytt ord som ska ersätta det nuvarande ordet "mödomshinnan" och bidra till mindre fördomar och missförstånd, det nya ordet som vi ska börja använda oss av i det svenska samhället är alltså,

Slidkrans.

Eftersom att jag nu har gjort tusen quiz på senare tid med blandat innehåll så ser jag fram emot tills om 5 år när jag ska få mitt första barn. Så om cirka 15 år sitter jag och berättar om slidkransen med min enormt läckra man som både är het och en riktig gentleman! Mr Big skulle jag kunna kalla honom med tanke på att jag blev jämförd med Carrie i Satc.

Yeah.

Mer slidkransar åt folket, spara din blomma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback