Trött

Dagen har varit seg... knappt hunnit vänja mig vid "vardagslivet" här uppe än. Kom ju hem från skåneland igår. Denna dagen började iallafall med en föreläsning om sårläkning med massa bilder på äckliga sår och hur man som bäst gör för att dom ska läka, det var bl a små vita larver inblandade på vissa bilder. Sedan efter lite jobb med basgruppen var det dags för föreläsningar om demenssjukdomar. Vid fyra var det slut och då träffade jag Martina i stan och käkade med henne, därefter var det att ta sig direkt till jobb. Nu är jag nyss hemkommen och klockan är några minuter över tio.

Imorgon ringer väckarklockan 04.30 sen sätter en lång jobbedag igång. Men med tänkte på helgens festligheter så är det inte så jobbigt! Gud, vad det ska festas till helgen, blir så glad bara jag tänker på det.

Dennis, du bor inte långt från mig, men jag saknar dig så att jag spricker varje gång du inte är nära mig.



Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jag är inte så jävla het!!

Postat av: Mathilda

Eller jo.. kanske... med kläder på! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback