Skåne

Efter att ha spenderat hela fredagen inlagd på sjukhus kändes det galet bra att får åka hemhem till Eslöv. Stannade i Kristianstand där pappa bjöd mig och Denzel på Max, tack snälla! Och tack älskade Denzel för att du satt vid min sida hela tiden!

Nu har jag fått vila upp mig en del och smärtan är nästan helt borta fysiskt, dock är den kvar psykiskt och det är inte det lättaste kan jag säga, hur mycket jag än ler när jag är bland folk. Igår tog jag med mig Denzel när vi åkte hem till min fina syster. Där åt jag årets första grillade mat! Fick träffa mina efterlängtade systersöner, och jag kunde inte få nog av deras kramar... pussar fick jag dock inte, dom är ju för stora för det nu... Jag tycker istället dom växer för fort, och pussar vill man väl alltid ha? Hihi.


Jag önskar att jag fick vara ledig lite längre.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback