Happy!

Jobbet idag var helt okej, fick se en del intressanta saker och eftersom jag vet att jag ska jobba där två perioder i sommar är det extra kul/bra/nyttigt att lära sig allt grundligt. Efteråt fick jag skjuts in till stan av Ida, sen träffade jag Denzel.. där släpade jag runt i honom i några affärer för att sedan sticka och käka. Sedan kollade vi på våra ringar. Yepp, som alla troligen redan vet (fattar inte hur det kan sprida sig så snabbt) så är vi förlovade nu. Jag är lycklig :)

Nu har jag nyss träffat Lina en runda och vi diskuterade helgens bravader. Fjortisfylla absolut. En knäpp incident som det talas mycket om är när jag skulle upp på scenen för att dansa, jag skrek efter Lina att följa med, precis nedanför trappan glider jag och faller pladask. Hon blir helt förskräckt och springer fram till mig för att hjälpa mig upp, men jag säger istället åt henne att lägga sig ner bredvid mig för att det är mindre pinsamt då, haha. Yeah right. Det hände en massa skoj den kvällen. =)

Ha en trevlig kväll!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis till förlovningen!! :)

2009-04-03 @ 22:47:33
URL: http://johannamarieolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback