En lugn helg

Det är otroligt hur mycket man kan njuta av helgen när man för en gångs skull är ledig. Helgerna framöver kommer bli fulla av jobb, men det är bara att knipa ihop och göra det man ska. Ibland måste man göra saker som man inte vill för att nå sina drömmar, eller hur? Jag tror iallafall att det går hyfsat där, eftersom jag har blivit förfrågad om jag vill jobba där över sommaren.

Denna helgen består bara av en hel massa mys och filmtittande. Tror ibland jag börjar bli gammal som inte festar varje helg längre, utan istället städar, lagar mat och sitter bänkad framför alla helgfilmer som går på tv. Det blir väl lätt så när man har pojkvän också, och inte mig emot!

Om två veckor funderar jag på att hälsa på Skåne igen, den helgen jobbar jag inte så det funkar ju bra då. Saknar ju alla vänner och släktingar där nere, ingen som vill flytta hit? ;)




Kommentarer
Postat av: Michelle

Jag saknar dig hanna:) jag hade lätt flyttat till dig men ja, jag ska ju plugga här nere:P sen har jag tobias

2009-03-14 @ 16:35:08
URL: http://michelleclausen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback