Strömlös

Satt imorse vid datorn som vanligt när jag är ledig. Då försvann strömmen plötsligt, så nu bosatte jag mig hos Dennis tills allt är fixat. Det är ju mysigt det med faktiskt, hihi.

Imorgon är det jobb som vanligt, jobbar fram till söndag sedan åker jag ner till Skåne på kalas hos min systerson. Det ska bli kul faktiskt. Inte ofta man träffar släkten när man bor här uppe.

Decibel Outdoor Festival närmar sig och nu är det bara en månad kvar, det kommer bli en av de bästa sakerna som händer i år. Chrischi var så snäll och skickade hela Hardbass 17 skivan till mig och nu kan jag inte sluta lyssna på den. Hardstyle är verkligen det bästa jag vet!
Bara några dagar efter jag kommit hem från Decibel ska jag hämta min lilla vovve, jag längtar så otroligt mycket! Varför kan inte dagarna gå fortare? Även om jag trivs på mitt jobb så kommer det vara skönt när sommaren tar slut, det är för varmt just nu. Julen, var är du?

Nu ska jag lyssna vidare på min underbara skiva, sen duscha och därefter krypa ner i sängen.
Gute Nacht!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback