Natti natti

Klockan börjar närma sig midnatt och jag är fortfarande uppe trots jobb som väntar imorgon. Men det förväntas inte bli så hårt eftersom det är lördag och vi bara har öppet i fem timmar... Dessutom är det intressant att kolla ut på festivalen som pågår i stan. De få turister som hittar till oss bland alla stånd och karuseller har oftast bara frågor som var dom ska äta, eller var dom kan övernatta. Easy questions to answer, för såna frågor får man varje dag.

En oväsentlig sak jag stör mig något så otrolig på, är alla dessa playboyblonda fjortisbloggare. Jag hoppas verkligen det bara är ett spel från deras sida och att dom har fler hjärnceller än vad det verkar som, annars är det ju verkligen synd om dessa tjejer! Det är jätte bra att ha självförtroende men det där är bara överdrivet. Förhoppningsvis växer dom upp till slut. Om inte annat så lär dom råka mycket illa ut...

Imorgon är det lördag och efter jobbet blir det festande. Förfest nere i centrum, sedan ut och testa alla roliga karuseller och kolla runt bland alla roliga stånd. Inte som lilla marknaden i Eslöv, inte. Och tur är väl det!


Det är inte heller många veckor
kvar tills jag och Michelle plus några
 till åker till Decibel.
Jag längtar helt otroligt mycket!


Sov så gott (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback