Lördag

Adrenalinkickar bidrar till argument för spontanitet. Detta är den spontana sida av mig som min förra kombo tydligen inte tål längre, den spontanitet som gör att jag alltid har tusen järn i elden och styr dit näsan pekar, som gör att jag blåser av alla planer för nya äventyr. Nu är den här igen och den fångar mig med ännu en enorm adrenalinkick, en nyförälskelse när världen stannar till och ingenting jobbar hårdare, nej ingenting jobbare hårdare än min hjärna gör just nu för att få allt att stämma ihop, att spela efter min visa, att vara till min fördel.

Jag är eld och lågor!

Jag är uppe i varv!

JAG VILL.

Jag vet inte vart jag ska börja eller vart jag ska sluta men jag vill släppa nuet och ge mig ut på nya äventyr, ge mig ut i det okända för ett äventyr, för en utmaning, för den adrenalinkick det kan ge mig! Jag bör ta chansen. Jag är kvinna och jag har fått chansen att klättra på stegen och vem vet om jag trillar ner, men isåfall får jag borsta av mig och komma upp igen, annars har jag höjt min erfarenhetsnivå och vidgat ännu ett perspektiv och prövat på något nytt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback